esmaspäev, 14. mai 2007

ajan segast

Ma ei saa ühtegi tehtud tegu ega mõeldud mõtet tagasi võtta, neid saab tegemata või mõtlemata jätta. Kui neid ei tee, kui neid ei mõtle, siis pole vaja karta, et vääriti tegemises süüdistatakse, aga võib karta, et süüdistatakse tegematajätmises.

Mida ma saaksin silmas pidada, on see, et mu tegude võimalikud tagajärjed ei kumuleeruks millekski ebameeldivaks. Sajaprotsendiliselt seda ära hoida siiski ei saa, ent vaja oleks minimeerida. Püüda minimeerida.

Mulle tundub, et ma olen midagi teinud, millest veel ei tea, kas oleksin pidanud selle tegemata jätma. Olen kellegi vabaks andnud ja ma ei tea, kas ta tuleb tagasi või läheb oma elu elama ja kui ta teeb viimast, siis kas peab mind hea või halva sõnaga meeles?

Reedel ta läks. Veel ei tea, mis sellest kõigest tuleb ja ootuse aeg on kole raske.

Kommentaare ei ole: